SSTL Puhtausala Ry
Etusivu » Koulutukset » Asiakaspalvelu puhtausalalla

Asiakaspalvelu puhtausalalla

Ajankohta: 
10.12.2019

Asiakaspalvelu puhtausalalla

10.12.2019, klo 8.30 - 15.30

Riveria, Niskakatu 17, Joensuu

 

Mitä tarvitaan hyvän asiakaspalvelun tuottamiseen puhtausalalla? Onko persoonalla tai luonteella väliä asiakaspalvelutyössä? Kuka on asiakkaasi? Miten hoitaa haastavat asiakastilanteet?

Hyvä asiakaspalvelu on kilpailuetu, mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä paremmin pystyt tuottamaan hyvää palvelua. Asiakaspalvelua on ennakoida ja täyttää asiakkaan odotukset, toiveet ja tarpeet.

Asiakaspalvelukoulutus antaa konkreettisia vinkkejä puhtausalan ammattilaisille, sekä esimiehille että siivoojille oivaltamaan omat vahvuudet ja kehitettävät alueet asiakaspalvelutyössä. 

Koulutuksessa opitaan valmistautumaan asiakaspalvelutilanteeseen, erilaisten asiakkaiden kohtaamiseen, palvelutilanteen vaiheisiin ja asiakaspalautteen käsittelyyn.

 

Ohjelma:

8.30 Kahvi ja ilmoittautuminen

9.00 Tervetuloa

9.15 Hyvän asiakaskokemuksen muodostuminen

Markku Paloniitty, yritysvalmentaja, Demaic Oy

Suomalaisilla asiakkailla ei ole ylisuuria odotuksia asiakaspalvelusta mutta hyvä palvelu vaatii tilannetajua, tilanteisiin heittäytymistä ja toisinaan mukavuusalueelta poistumista. Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu? Mikä luo arvoa asiakkaalle ja miten asiakasohjautuva yritys toimii?

 

 

10.30 Case: Haastavat asiakaspalvelutilanteet ja niistä selviäminen

Eeva-Leena Lappalainen, liiketointajohtaja, Puhdas Ilo

Voidaksemme kehittää työtämme ja kehittyä työssämme palautteen saaminen on erittäin tärkeää. Asiakkaiden pitäminen tyytyväisenä on paras kilpailukeino. Siksi haastavatkin palvelutilanteet hoidetaan ammattitaidolla.

 

11.30 Lounas

 

12.30 Vuorovaikutus, viestintä ja asenne asiakaspalvelussa

Franz Schnider, työnohjaaja, valmentaja, sanattomaan viestintään ja kehonkieleen erikoistunut esiintymisvalmentaja, Schnider koulutus, ohjaus, valmennus

Tunteet säätelevät toimintaamme ihmisten kohtaamisessa, miten hallita niitä? Kehonkieli kertoo enemmän kuin sanat vuorovaikutustilanteissa. Mistä tunnistaa ihmistyypit ja miten kohdata erilaiset ihmiset parhaan palvelukokemuksen tuottamiseksi. Käytännön vinkkejä haastaviin vuorovaikutustilanteisiin.

14.00 Kahvi

14.30 Vuorovaikutus, viestintä ja asenne asiakaspalvelussa, jatkuu

15.30 Koulutuspäivä päättyy

Tiedot täydentyvät.

 

Koulutuksen hinta

220 euroa, jäsenalennus -15%, sisältäen esitysaineiston sekä ohjelman mukaiset tarjoilut. Hintaan lisätään alv. 24%.  Ota yhteyttä jos haluat ilmoittaa ryhmän.

Ilmoittaudu viimeistään 26.11.2019. Jos ilmoittautuminen perutaan alle kaksi viikkoa ennen tilaisuutta, perimme 50% osallistumismaksusta.

Ilmoittautumisaika on päättynyt. Tiedustele paikkatilannetta minna.forstadius@puhtausala.fi