SSTL Puhtausala Ry
Etusivu » PPs2-2015

 

 

PUHTAUS&PALVELUsektori 2-2015

Teemana laatu ja laadun mittaaminen

   Katso video lattian liukkauden ja kiillon mittaamisesta.

 

Mitä on käyttäjäpalvelujen laatu?

Kyllä-ei-tarkistuslistat, tarkastuslomake, vastausautomaatti tai mystery

shoppaus – mittareita käyttäjäpalveluiden seurantaan.

 


 

 

 

 

 

Hotelli kertoo tarinaa Tampereesta

Hotelli Torni on Suomen korkein asuinrakennus ja kertoo tarinaa Tampereesta.

 

Esimiespäivillä pohdittiin tulevaisuuden puhtausalaa

Esimiespäivien osanottajat ideoivat tulevaisuuden

puhtausalaa: laitoshuoltajasta voisi tulla laitosohjelmoija.

 

Tavoitteena hyvä nukkumisasento

Heräsitkö selkä jäykkänä tai käsivarsi puutuneena? Tarkista,

missä asennossa nukut. Valitse patja ja tyyny oikein.

 

Sisällysluettelo

Siivouksen laadun mittaamisen 40-vuotinen historia Tarja Valkosalo

Palvelun tilaajat määrittävät laatua Satu Hakala

Tunnustusta laadukkaalle esimiestyölle

Pirjo Pellikka toivottaa työn iloa Riitta Teeriaho

Esimiespäivillä pohdittiin tulevaisuuden puhtausalaa Riitta Teeriaho

Tuotekehitys arkipäivää yrityksissä Arja Wilkman

Laatukoulutuksilla huomio koko palveluprosessiin Tarja Valkosalo

Siivouksen toiminnallista laatua kannattaa seurata Heidi Valkolehto, Eija Reunanen

Mitä on käyttäjä palvelujen laatu? Tarja Valkosalo

Laadunvarmistus suuressa murroksessa Kaj von Weissenberg

LIITE: Oman työn laadun valvonta

Tabletit siivouksen apuna Norjassa Miia Ronkainen

Tavoitteena hyvä nukkumisasento Riitta Teeriaho

Ulkomaalainen voi tarvita luvan työntekoon Suomessa Harri Hellstén

Yritysjäsenesittely: Miele Oy

Kiiltävä ja liukas? Lattiapinnan turvallisuuden voi selvittää mittaamalla Tarja Valkosalo        Katso video lattian liukkauden ja kiillon mittaamisesta.

Hotelli kertoo tarinaa Tampereesta Satu Hakala

Puhdistuspalvelu kosii suurta yleisöä Anna-Kaisa Koitto, Pirjo Mäkelä