Siivooja tulee näkyä kohteessa – Pirkanmaan Voimian tyytyväisyyskyselystä ideoita ja hyvää palautetta

Siivooja tulee näkyä kohteessa – Pirkanmaan Voimian tyytyväisyyskyselystä ideoita ja hyvää palautetta

Pirkanmaan Voimian oman tuotannon puhtauspalveluille myönnettiin Joutsenmerkki 2018. Uusimman asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan asiakkaat arvostavat merkkiä sekä Voimian palvelun hyvää laatua.

Pirkanmaan Voimia vastaa Tampereen kaupungin puhtauspalveluiden järjestämisestä yhdessä palvelukumppaneiden kanssa. Monet kumppanit, kuten HH-kiinteistöpalvelut, WinClean ja Oriveden kaupungin siivouspalvelut saivat asiakkailta hyvät arviot.

Onnistunut siivous koostuu palautteen mukaan siitä, että siivooja näkyy kohteessa, toimii vuorovaikutteisesti asiakkaan kanssa sekä ottaa päivittäiset tilanteet huomioon työssään.

Aktiivinen asiakasyhteistyö on ollut onnistumisen avain myös uimahallien puhtaanapidossa. Kaikissa Tampereen kolmessa uimahallissa Voimia vastaa palveluiden tuottamisesta yhdessä SOL Palveluiden kanssa. Hallien henkilökunta on tiiviisti mukana yhteistyössä, mikä näkyy paitsi siisteinä tiloina myös hyvänä asiakastyytyväisyytenä.

Vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti Feelback Group Pirkanmaan Voimian toimeksiannosta syksyllä 2020. Tutkimukseen osallistui 7042 vastaajaa. Kyselyssä yhtiö sai myös kehitystoiveita, jotka yhtiö aikoo ottaa huomioon palvelua edelleen kehitettäessä. (Lähde: ePressi.com, kuva Pirkanmaan Voimia)

Tilaa uutiskirje