Puhtausala ry:n henkilöjäsenyys

Puhtausala ry:llä on sekä henkilö- että yritysjäseniä. Henkilöjäsenet kuuluvat Puhtausala ry:een joko suoraan tai jäsenyhdistysten kautta. Liitolla on lähes koko maan kattava paikallisyhdistysten verkosto, johon kuuluu 4 omalla maantieteellisellä alueellaan toimivaa yhdistystä ja yksi koko maassa toimiva Puhtausalan seniorit ry.

Jäsenten ammattinimikkeiden kirjo on suuri, niitä ovat mm. siivoustyönjohtaja, palveluesimies, siivooja, laitoshuoltaja, palveluohjaaja, sairaala-apulainen, yrittäjä, markkinointipäällikkö, tuotepäällikkö, edustaja, toimitusjohtaja, siivouspäällikkö, opettaja, kouluttaja, opiskelija jne.

Jäsenyys tuo monia etuja

Puhtausala ry tarjoaa jäsenilleen monenlaisia mahdollisuuksia ammatilliseen kouluttautumiseen, kehittymiseen ja verkottumiseen alalla. Jäsenille lähetettävä Puhtausala-lehti on aikaansa seuraava, puhtausalan luetuin ammattilehti, joka ilmestyy 4. kertaa vuodessa. Lehden voit lukea myös näköislehtenä.

Jäsenet pääsevät osallistumaan liiton järjestämiin maksullisiin koulutuksiin jäsenhintaan ja voivat hankkia edullisemmin ammattikirjallisuutta. Puhtausala ry:n henkilöjäsenenä saat runsaasti erilaisia etuja myös vapaa-ajalle.  Lisäksi henkilöjäsenet saavat sähköisen jäsentiedotteen noin neljä kertaa vuodessa.

Alla kirjautumisohje jäsenetujen sivulle:

1. Tunnusten luomiseksi pitää ensin rekisteröityä-  Rekisteröidy
2. Jatkossa osoite https://puhtausala.jasenedut.fi/.
3. Valitse "Kirjaudu sisään"
4. Palvelun etusivulta näet käytössäsi olevat jäsenedut ja jäsenetua klikkaamalla saat lisää tietoa, kuinka voit hyödyntää edun.

Katso jäsenedut

Liity puhtausalan ammattilaisten joukkoon

Toimitko puhtausalalla tai oletko muuten kiinnostunut sen kehittämisestä? Liity Puhtausala ry:n jäseneksi, joko suoraan tai paikallisyhdistyksen kautta!

Jäsenmaksu 55 €, opiskelijajäsen 30 €, seniorijäsen 35 €.

Täytä jäsenhakemuslomake

Osoitteenmuutos

Ovatko tietosi muuttuneet? Tällä lomakkeella voit muuttaa osoitetietojasi tai sähköpostiosoitetta sekä vaihtaa jäsenyhdistystä.

Täytä osoitteenmuutoslomake

Puhtausala ry