Puhtausala ry:n yritys- ja yhteisöjäsenet

Toimiiko yrityksesi tai työnantajasi puhtausalalla? Kaipaatko näkyvyyttä alan sisällä? Haluatko vaikuttaa puhtausalan kehitykseen? Haluatko kasvattaa ja vahvistaa verkostojasi puhtausalalla? Kaipaako yrityksesi alaan liittyvää koulutusta?

Puhtausala ry:n yritys- ja yhteisöjäsen voi olla yritys, kunta, sairaala, oppilaitos tai muu organisaatio (tai niiden puhtauspalvelut). Jos sinulla on kysyttävää jäsenyyteen liittyen, otathan yhteyttä: Sari Mattila, toiminnanjohtaja, puh. 040 7387780, tai [email protected]

Yritys- ja yhteisöjäseneillä on kattavat edut:

• Puhtausala-lehden vuosikerta veloituksetta (arvo 82,50 €). Lisäksi 1-14 lisäkappaletta jäsenyyskategorian mukaisesti.
  • Yritysjäsentilaisuudet kaksi kertaa vuodessa (keskustelu- ja tiedotustilaisuudet).
  • Henkilöstölle mahdollisuuksia ammatilliseen kouluttautumiseen, kehittymiseen ja verkostoitumiseen koulutusten, tapahtumien ja ammattikirjallisuuden muodossa.
  • Mahdollisuus vaikuttaa koko puhtausalan kehitykseen ja saada näkyvyyttä puhtausalan sisällä.
  • Paikka puhtausalan ammattilaisten verkostossa – katso muut yritys- ja yhteisöjäsenet.
  • Mahdollisuus päästä Puhtausala ry:n hallitukseen. Liittokokouksiin yritys- ja yhteisöjäsenet voivat lähettää 1–3 edustajaa jäsenyyskategoriansa mukaisesti.
  • Runsaasti henkilökohtaisia etuja vapaa-ajalle.​​​​​​
  • Ajankohtaista tietoa puhtausalasta Puhtausalan uutiskirjeessä ja yritysjäsenviesteissä.

Alennukset Puhtausala ry:n tuotteista:

• Alennus ilmoitushinnoista
  • Alennus näyttelytapahtumien osastohinnoista
  • Koulutukset jäsenhintaan koko henkilöstölle
  • Alennukset julkaisuista ja videoista

Näkyvyys Puhtausala-lehdessä:

• Etusija uutuustuotepalstalla, maksuton tuotteiden uutuusesittely
  • Yritysjäsenluettelo toimiala- ja yhteystietoineen lehden jokaisessa numerossa
  • Maksuttomat ilmoitukset valmistuneet-, merkkipäivä- ja nimityspalstoille
  • Yritysjäsenesittelyjä on vuoden jokaisessa numerossa. Laita sähköpostia [email protected] ja varaa esittelynne!
  • Koko vuoden yhteistyö voidaan räätälöidä tarpeidenne mukaan!

Muita etuja:

• Saatavienhallintapalveluja tarjoava Brang Oy tarjoaa SSTL Puhtausala ry:n jäsenille edullisemman hinnan. Kotimainen laskutus- ja perintätoimisto palvelee kaikenkokoisia yrityksiä. Lue edusta lisää tämän sivun lopusta.

Liity jäseneksi!

Jäsenmaksut

Jäsenmaksu laskutetaan kalenterivuosittain. Yritys- ja yhteisöjäsenyydessä on kolme kategoriaa:

• A = Palveluntuottajaorganisaatiot
  • B = Materiaaleja ja ohjelmistoja valmistavat ja tavarantoimittajayritykset
  • C = Oppilaitokset, järjestöt ja vastaavat.

Mikäli yrityksen kokonaisliikevaihtoon sisältyy osastoja tai osia, jotka eivät liity ammattisiivoukseen tai siinä käytettäviin tuotteisiin (esim. kuluttajatavaraosasto), sitä ei lasketa mukaan jäsenyyskategorian määrittävään liikevaihtoon.

A = Palveluntuottajaorganisaatiot Kategoria Jäsenmaksu / vuosi
 A1Yli 1000 työntekijää1450 €
 A2Yli 100 työntekijää875 €
 A321-100 työntekijää525 €
 A41-20 työntekijää250 €
B = Materiaaleja ja ohjelmistoja
valmistavat sekä tavarantoimittajayritykset

B1Yli 5 milj.€ liikevaihto1450 €
 B2Yli 1 milj. € liikevaihto875 €
 B3Alle 1 milj. € liikevaihto525 €
C = Oppilaitokset, järjestöt ja vastaavatC 425 €

Huom! Jos olet esim. toiminimiyrittäjä tai vasta aloittanut, voit harkita kahden jäsenyysmuodon välillä: Yritys voi liittyä yritysjäseneksi ja saada yritysjäsenyyden edut, tai yrityksesi voi hyötyä siitä, että ainakin yrittäjä/toimitusjohtaja on liiton henkilöjäsen, jolloin hyödynnettävissä ovat henkilöjäsenedut.

Liity nyt yritys- ja yhteisöjäseneksi!

Täytä yritysjäsenhakemus ja tule yrityksesi tai organisaatiosi kanssa mukaan kehittämään puhtausalaa.

Puhtausala ry