Kilpailut

Puhtausala ry järjestää yhteistyökumppaneiden kanssa kilpailuja, joiden tavoitteena on tuoda esille puhtausalan tekijöitä, jotka toimivat asiakaslähtöisesti ja ammattimaisesti sekä ovat ylpeitä omasta työstään puhtausalalla.

Puhtausalan vuoden teko -tunnustuksen saaja voi olla henkilö, yritys tai yhteisö. Seuraava Puhtausalan vuoden teko -valitaan Puhtauspäivänä 4.12.2023.

Puhtausalan vuoden teko

Puhtausalan ammattilaiseksi valitaan puhtausalan ja asiakaspalvelun ammattilainen, joka osaa työnsä perusasiat laaja-alaisesti, on joustava, osaa suunnitella omaa työtään, ymmärtää taloudellisen työskentelyn merkityksen, ottaa huomioon tämän päivän laatuvaatimukset, ja kokee olevansa palveluammatissa työntekijätasoinen henkilö.

Puhtausalan ammattilainen

Puhtausalan esihenkilö on hyville ja innostaville, puhtausalaa eteenpäin vieville puhtausalan esimiehille myönnettävä kunnianosoitus, jonka avulla kilpailun järjestäjät haluavat korostaa laadukkaan esimiestyön merkitystä tuloksekkaan toiminnan ja henkilöstön hyvinvoinnin kannalta. Seuraavan kerran Puhtausalan esihenkilö valitaan Esihenkilö- ja asiantuntijapäivillä tammikuussa 2023.

Puhtausalan esihenkilö

Puhtausala ry