Palvelua asiakkaalle
Laatu ja tuottavuus – palveluissa erottamattomat Eija Pesonen-Leinonen
Ennakointi lisää työniloa Jutta Kivikallio
Mikroyrityksen kasvu puhtausalalla Anneli Koskinen
Siivouspalveluhankinnat – rutiinia vai strategiaa? Tarja Andersson
Onko laadun ostaminen mahdotonta? Tarja Valkosalo
Hyvää matkaa puhtaassa junassa Riitta Teeriaho
Siivotaanko yöllä vai päivällä? Anne Kotokorpi
Puhdistuspalvelualan kilpailijat menestyivät EuroSkills 2012 -kilpailuissa Tiina Joensuu
Uskomattoman hieno kokemus Tarja Valkosalo
Ammattisiivoojan ulkoasu viestii luotettavuudesta ja pätevyydestä Anne Ernsten
Kilpailu nostaa esille työvaatesuunnittelua Irma Tapaninen
Kohdekansiot käyttöön Tarja Valkosalo
Servica on toiminnan tukija Tarja Valkosalo
miniClean Joensuussa 20 vuoden tauon jälkeen Riitta Teeriaho